Mobiliş görev yap kazan uygulaması

Mobiliş görev yap kazan uygulaması indir



UYGULAMA ÜZERİNDEN KAZANÇ SAĞLAMAK 




Merhaba hemenindircom ziyaretçileri. .  Sizlere bir uygulamadan bahsetmek istiyorum bu uygulamanin benzeri cok var hic şüphesiz whafi bilirsiniz buna benzer bur uygulama.

 whaf yabancı bir uygulama benim size anlatacağım uygulama ise yerli tamamen turk yapımı bir uygulama sahibide benim bir arkadaşım. 
Yerli bir uygulama ödemelerde sıkıntı olacağını sanmıyorum.  Ben indirdim bazı görevleri yaptım hesabımda 2_3 tl civarında para birikti ufak ufak gorev ücretlerini biriktiriyorum  10 tl olunca ödeme talebinde bulunabiliyor. Odeme alınca kanıt belgesini paylaşacağım.

Uygulamanın adi MOBİLİŞ , Mobilişi google play'den indirilip sisteme kayıt oluyoruz.
Kayit olurken facebook,instagram,ve twitir kullanıcı adalarımızda ilgili bölümlere yazıyoruz, ödeme almak için banka hesap bilgilerimizide giriyoruz bu şekilde kayit işlemini tamamlıyoruz.
Uygulamada iki katagori üzerinden görevleri tamamlayarak  para kazanabiliyoruz.  Aktif görevler ve fırsatlar katogorileri.

AKTİF GÖREVLER
 Aktif gorevlerde  uygulama indirip altına yorum yapma, veya bi uygulamarı sosyal medyada paylaşma  yada forumlarda tanıtım yapma gorevleri mevcut.  Bu görevlerin kazançları aynı değil genelde 10 kuruş ile 1try arasında değişiyor kazançlar.

FIRSATLAR

Fırsatlar bölümünde ise çeşitli kazanç sitelerine üyelik görevlerini yapma ve çeşitli markaların sosyal medyadaki sayfalarındaki ürünlerin altına yorum yaparak birkaç arkadaş etiketleyerek tamamlanan görevlerden nakit ,kupon kodu, hediye çekleri ve çekiliş hakkı kazanacağımız görevler mecvut
Bu kategorideki kazançlar oldukça tatmin edici .


UYGULAMA daha cok yeni bir uygulama ve kendini sürekli geliştiren bir UYGULAMA yeni görevler eklenmeye devam ediliyor .
Denemek isterseniz aşağıdaki linkten indirebilirsiniz.
 https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobilis.parakazan







Yorumlar